Ik heb een eigen blog!!!

juni 30, 2009 at 7:19 pm 2 reacties

Jippie, ik heb een eigen blog aangemaakt! Ik ben nog niet tevreden over de layout maar de eerste stappen naar het ondernemersschap zijn gezet. Wereld: Ik kom er aan!!!

Entry filed under: persoonlijk. Tags: .

de fase “handleiding” lezen

2 reacties Add your own

  • 1. Peter de Kock  |  juni 30, 2009 om 7:23 pm

    Van harte gefeliciteerd! Welkom in de wondere wereld van het bloggen. Ik hoop nog veel inspirerends van je te lezen.

    Beantwoorden
  • 2. Ingrid Greitemann  |  juni 30, 2009 om 7:48 pm

    Dank je wel, ben benieuwd of ik net zo actief ga bloggen als dat jij dat doet!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


