de fase “handleiding” lezen

juli 1, 2009 at 8:00 am Plaats een reactie

Mijn blog is aangemaakt en nu ben ik de “handleiding” aan het lezen. Wat kan ik allemaal met mijn blog, hoe werkt het precies? Dit vind ik het minst leuke gedeelte. Ik wil graag meteen weten welke mogelijkheden er zijn en er meteen mee aan de slag gaan. “Supermakkelijk in het gebruik” daar ga ik voor. Maar helaas is dat niet altijd het geval en dat levert nogal eens frustraties aan mijn kant op. Gelukkig heb ik een lieve partner die zijn sporen op “bloggebied” al dik verdiend heeft. Hij wil mij gelukkig helpen als ik er niet aan uit kom. By the way: zijn blog http://www.peterdekock.nl is zeker het bekijken waard! Ik ben dan ook heel trots op zijn kwaliteiten als schrijver!

Entry filed under: persoonlijk. Tags: .

Ik heb een eigen blog!!! “Wil jij een…………?”

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


