reintegratie

juli 2, 2009 at 7:17 pm 1 reactie

Vandaag had ik weer een afspraak met mijn re-integratiecoach. Ik ben blij dat ik voor hem heb gekozen en niet voor een van de twee re-integratiebedrijven waar mijn werkgever mee aankwam. Bij “Life alignment coaching” heb ik het idee (tot nu toe in ieder geval) dat er echt naar mij als persoon wordt gekeken. Dit in tegenstelling tot andere bedrijven waar er alleen maar gekeken wordt hoe ze jou zo snel mogelijk aan het werk krijgen. Dat is ook mijn ervaring bij het UWV. Er wordt niet geluisterd naar mij en er wordt niet echt gekeken naar mijn mogelijkheden en interesses. Waarschijnlijk ga ik wel bezwaar aantekenen!

Entry filed under: persoonlijk. Tags: , .

“Wil jij een…………?” onrust achter de computer

1 reactie Add your own

  • 1. Anonymous  |  juli 3, 2009 om 2:15 pm

    Alweer je derde blogpost, je hebt de smaak te pakken. Peter.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


