onrust achter de computer

juli 3, 2009 at 6:03 pm 2 reacties


Eigenlijk heb ik een haat/liefde verhouding met de computer. Zolang hij (of is mijn computer een zij???) het doet zoals ik graag wil, ben ik er heel blij mee. Ik merk ook dat ik , als ik het vergelijk met een aantal jaar geleden, ongeduldiger ben geworden achter de computer. Ik vind het vaak niet snel genoeg gaan. En als ik dan inderdaad denk aan een aantal jaar geleden en me bedenk hoe lang het duurde voordat ik 1 pagina had geopend (en zeker 1 met foto’s!), gaat het eigenlijk supersnel. Ik merk dat ik dus erg gewend ben geraakt aan de steeds sneller geworden computer.
Ook bemerk ik dat ik al gauw langer achter de computer zit als dat ik gepland had. “Even iets opzoeken”. Ja dat kan wel als je het ook meteen vindt wat je zoekt. Maar er zijn tegenwoordig zo ontzettend veel pagina’s die op mijn scherm verschijnen als ik 1 zoekopdracht intyp, dat er al gauw een uur voorbij is voordat ik er erg in heb. Als ik uiteindelijk mijn computer afsluit heb ik toch vaak een onrustig gevoel. Eigenlijk een beetje hetzelfde onbevredigende gevoel als nadat ik heb gegeten bij Mac Donalds.

Entry filed under: persoonlijk. Tags: , .

reintegratie Twitter

2 reacties Add your own

  • 1. Ingrid Greitemann  |  juli 6, 2009 om 9:44 am

    ja dat ken ik .Ik krijg de kriebels achter dat ding. Het is een haat liefde verhouding.

    Beantwoorden
  • 2. Ingrid Greitemann  |  juli 6, 2009 om 9:46 am

    Bovenstaande is een reactie van Els van Nispen op mijn computer getypt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


