Twitter

juli 5, 2009 at 7:52 am Plaats een reactie

Ik heb me al een tijdje op Twitter aangemeld maar deed er niets mee. Ik vond het gewoon niet leuk. Ik kon een berichtje plaatsen (nu weet ik dat dat een Tweet heet, doet me toch een beetje aan een geel tekenfilm-vogeltje denken!) maar er was toch niemand die het las. Nu weet ik dat ik zelf actief moet zijn in het zoeken van mensen die ik wil volgen en zelf berichtjes plaatsen. Ook helpt het als je je Twitterpagina opleukt met kleurtjes en een foto. Daar heb ik wel hulp bij gehad en ik vind het zelf echt leuk geworden! Kijk maar eens op www.twitter.com/i_greitemann

Entry filed under: persoonlijk. Tags: .

onrust achter de computer Oei, ik groei!

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


