confronterend

juli 10, 2009 at 5:53 pm Plaats een reactie

Vandaag zei onze dochter Yfke voor het eerste haar eigen naam: “Ieke“. Het is zo leuk om te zien en te horen hoe goed ze zich ontwikkelt. Ik geniet ontzettend van alle sprongen die ze maakt en tegelijkertijd schrik ik er ook van. Ik vind het confronterend om te merken hoe snel het allemaal gaat! Nu ook met haar taalontwikkeling. Eerst was ik van plan om bij te houden welke woorden ze al kon zeggen. Maar dat is dus niet bij te houden want ze zegt alles na! Nouja, niet echt alles: Peter is nu al 2 dagen bezig om haar het woord pindasaus na te laten zeggen. En laat ze daar nou net geen zin in hebben! Helaas Peter!

Entry filed under: moederschap. Tags: .

Oei, ik groei! “Eten bidden beminnen”

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


