Intuïtieve vlinder

augustus 12, 2009 at 8:54 am 2 reacties

Een aantal jaar geleden was ik in mijn dagboek aan het schrijven en de woorden Intuïtieve vlinder kwamen ik mij op.
Dat vond ik een mooie benaming voor ideeën die ineens in me op komen. Ik denk er niet aan maar ze zijn er ineens. Ik heb het idee dat dat ideeën zijn waar ik iets mee kan.
In mijn volgende post zal ik iets schrijven over een intuïtieve vlinder die langs kwam fladderen.

Entry filed under: persoonlijk. Tags: .

Ontdekken wat je leuk vindt Nick Vujicic

2 reacties Add your own

  • 1. hemelwandelaar  |  augustus 16, 2009 om 6:59 pm

    …kan me daar heel veel bij voorstellen……

    Beantwoorden
  • 2. Ingrid Greitemann  |  augustus 16, 2009 om 7:03 pm

    Ben nog bezig met de post die bij de intuitieve vlinder hoort. Hij is in de maak!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


