3 mensen hebben zich aangemeld!

augustus 20, 2009 at 4:35 pm 4 reacties

Jippie! Net zag ik in mijn mailbox dat er zich weer mensen hebben aangemeld voor het automatisch schrift! Ik heb er nu 3 dus helaas kunnen zich geen nieuwe mensen meer aanmelden. Maar…. wie weet??? Misschien komt er een vervolg? Hou mijn blog in de gaten! Hopelijk willen degenen die het automatisch schrift gaan ontvangen, hun verhaal op mijn blog met ons delen. Ik ben benieuwd of zij ook iets gaan doen voor 3 mensen die het op hun beurt ook weer doorgeven.

Entry filed under: automatisch schrift. Tags: , , .

voorbeelden van Pay it forward/ doorgeven Mooie feedback op automatisch schrift

4 reacties Add your own

  • 1. Gertrud (hemelwandelaar)  |  augustus 21, 2009 om 1:12 pm

    Lieve Ingrid,uiteraard wil ik hier ook even reageren en mijn ervaring met jou automatisch schrift. Van de eerste tot de laatste letter correct, geen woord teveel of te weinig, het ging duidelijk over mij. Over wie ik ben als ziel, als mens, mijn werk en mijn gezondheid en meer. Deze gave zal in de loop der tijd alleen maar groeien en nog meer gefijntuned worden daarvan ben ik overtuigd.

    Beantwoorden
  • 2. Ingrid Greitemann  |  augustus 21, 2009 om 1:39 pm

    Bedankt Gertrud, leuk dat je dit ook nog op mijn blog met anderen deelt!

    Beantwoorden
  • 3. Alice Gerritsen.  |  mei 8, 2012 om 11:15 am

    Geweldig dat automatisch schrift.
    Mij lukt het perfect als er enige ruimte,vaak weken tussen de beide geschriften zitten.
    Ik denk dat het komt dat ik dan echt leeg kan zijn en anders door het verstand beinvloed wordt.
    Doe jij dit gratis?

    Hartelijke groet,Alice

    Beantwoorden
    • 4. ingridgreitemann  |  mei 8, 2012 om 12:02 pm

      Hallo Alice, ik ben er de laatste tijd niet zoveel mee bezig. Meestal schrijf ik voor mezelf en heel soms voor anderen. Dat doe ik dan volgens “waardebepaling achteraf”.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


