Mooie feedback op automatisch schrift

augustus 21, 2009 at 6:26 pm 1 reactie

De eerste persoon waar ik automatisch schrift voor heb geschreven in het kader van Pay it forward/doorgeven, heeft feedback gegeven op haar eigen blog. Deze is in het Engels maar datgene dat ik voor haar heb door mogen krijgen, is in het Nederlands in de oorspronkelijke tekst te lezen. Mooie woorden en het geeft me weer meer vertrouwen in mijn capaciteiten om dit voor anderen te doen.

Entry filed under: automatisch schrift. Tags: , , .

3 mensen hebben zich aangemeld! Geluk

1 reactie Add your own

  • 1. Anonymous  |  augustus 25, 2009 om 1:04 pm

    gaaf,ik heb net je stukje gelezen.Ik wist natuurlijk al dat je dat talent bezat.maar bevestiging is toch heel prettig.Leuk om morgen weer eens bij te kletsen.Je blog word wel steeds voller.Ik heb nog heel wat te lezen.xxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


