kindercd’s

september 23, 2009 at 7:34 am Plaats een reactie

Sinds een paar maanden is onze dochter (vandaag 20 mnd hieperdepiephoera!) helemaal verzot op muziek. Een groot gedeelte van de dag staat er een kindercd’tje op. En dan maar dansen en zingen.
Helemaal favoriet op dit moment is de cd van Sesamstraat: “Vakantiepret”. Op deze cd staan liedjes, gesprekjes en spelletjes. Vooral Bert en Ernie zijn te horen.
Gelukkig zijn Bert en Ernie voor volwassenen ook heel leuk. Zelfs voor de twintigste keer! Favoriet bij mij zijn de verhalen van “Zipje en Zopje” en het lied:“Ik verloor mijn koekie in de disco” gezongen door niemand minder dan Koekiemonster.
Zo lag ik afgelopen maandag bij mijn arts-acupuncturist op de behandeltafel en ik had de hele tijd de tekst van dit lied in mijn hoofd.
“Waar is mijn koekje? Zoek eens naar mijn koekje, zoek!” “k verloor mijn koekie in de disco, discotheek. Ik wil hem terug!”
Geweldige tekst!

Entry filed under: moederschap. Tags: , .

dankbaarheid hoge tranen en kwetsbaarheid

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


