Kindergebarenboek

januari 16, 2010 at 3:10 pm 2 reacties

Jahoor, er is nu een echt pop-up kindergebarenboek uitgekomen! Gebaren met Lotte en Max,  boerderijdieren.    Als het kind aan de schuifjes trekt, doen Lotte en Max voor hoe je het gebaar maakt van de boerderijdieren.

Ook is er een dvd uitgekomen waarop stap voor stap de gebaren van 30 boerderijdieren wordt uitgelegd.  Ook staan op de dvd liedjes en verhaaltjes en je ziet andere kinderen gebaren maken. Gebaren met Lotte en Max, boerderijdieren

Voor meer filmpjes en informatie ga naar:  http://www.lottemax.nl/home_.html

Ik raakte  zelf ontroerd toen ik de kinderen zag gebaren. Wat een cadeau geef je aan je kind mee als je hem op deze manier leert communiceren! Je kind kan op deze manier met jou “kletsen” nog voordat hij in staat is verbaal te communiceren!

Mijn dochter kent deze gebaren al maar ik weet zeker dat ze het boek en de dvd helemaal geweldig zal vinden! Nu nog wachten op de bestelling!

ps.ik heb trouwens geen aandelen! 🙂

Entry filed under: babygebaren/kindergebaren, Uncategorized. Tags: , .

Schuldgevoel??? reparatie

2 reacties Add your own

  • 1. Friso  |  januari 28, 2010 om 9:56 pm

    Wat een leuke filmpjes, ik zal ze ook aan mijn vrouw laten zien. Die geeft een cursus babygebaren, misschien heeft ze er wat aan.

    Beantwoorden
  • 2. ingridgreitemann  |  januari 29, 2010 om 9:31 am

    Hallo Friso,

    Volgens mij volgen jouw vrouw en ik elkaar sinds gisteren via Twitter! Ik heb inmiddels het boek en dvd ontvangen en het is echt een aanrader. Mijn dochter vindt het prachtig! Ze wil iedere keer “baren!”

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


