Uitspraken dochter Yfke

april 6, 2010 at 5:23 pm Plaats een reactie

Naar aanleiding van een idee van Kitty Kroone om op haar site leuke quotes van kinderen te zetten, ben ik op mijn blog deze pagina begonnen met uitspraken van mijn dochter Yfke. Regelmatig voel ik me ontroerd of moet ik lachen om de uitspraken die Yfke doet. Ik vind het leuk om die uitspraken te verzamelen zodat ik ze altijd kan terug lezen en er van kan blijven genieten. Genieten jullie met mij mee?

“Yfke cavia eten”  Vertaling: “Yfke is paprika aan het eten”  (geen idee meer hoeveel mnd Yfke was toen ze dit zei)

Yfke is erg geinteresseerd in voornamen en achternamen. Zo weet ze dat zij “Yfke Kock” (Yfke de Kock) heet. Papa heet “Peter Kock” (Peter de Kock) en mama heet “Irit Heiteman” (Ingrid Greitemann). Op een dag maakte ze zelf een combinatie van deze namen en Yfke heette toen: “Yfke Heitekock” (23 mnd)

“Yfke tandenpoetsen echt niet leuk!” (26 mnd en dit werd gezegd met een heel serieus gezicht en de nadruk op echt niet!)

Entry filed under: uitspraken dochter Yfke. Tags: .

RSI mama luiers?

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann


