Cowboys en indianen

augustus 16, 2010 at 6:17 pm Plaats een reactie

Afgelopen weekend was het hier 2 dagen feest in Oosterhout. Alle cowboys en indianen kwamen van heinde en verre voor het Floralia Countryfestival. Nu woon ik al zo’n 13 jaar in Oosterhout  en als de wind deze kant op staat, hoor ik de muziek luid en duidelijk aangezien het festival zich afspeelt aan het eind van onze straat. Nu is Country niet echt mijn muziek maar sinds ik samenwoon en mijn partner ieder jaar het hele weekend cowboytje aan het spelen is op het festival, ga ik er ook ieder jaar even kijken.

Dit jaar was het wel speciaal want nu ging onze dochter van 2,5 jaar ook mee. Ze was al fan van Cowboy Billie Boem dus ze was bekend met cowboys en indianen. Ze had ter voorbereiding op het festival samen met papa een cowboyhoed gekocht. Met haar cowboyhoed op ging ze mee naar het festival om naar de andere cowboys te kijken.  Zelf zit ik dan ook graag op het gras om al die verklede mensen te bekijken. Ik heb er eerlijk gezegd dan wel mijn oordeel over: “Wat zijn die mensen belachelijk verkleed! Zo ga je toch niet lopen! En dat line-dancen  is echt stom!

En nu ik dit aan het schrijven ben denk ik: Wat goed dat die mensen uiten waar ze zich gepassioneerd over voelen. Ik zou willen dat ik een passie had waarin ik me heerlijk kon uitleven. Nouja, die heb ik wel een beetje want ik vind het  heerlijk om samen met mijn dochter te dansen. En dat doen we de laatste tijd veel op de liedjes van Cowboy Billie Boem! Het is dan wel geen linedance maar wij kunnen heel goed de “Hokiepokie” dansen!

En als toegift  “Wie rijdt er op zijn paard door de prairie” van Cowboy Billie Boem met een hele leuke clip er bij.

Entry filed under: moederschap, persoonlijk. Tags: , , .

Sean Covey en W. Mitchell Broodje poep

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


