Verwaarlozing

juni 5, 2011 at 5:48 pm Plaats een reactie

Ja, ik heb deze blog, waarmee ik ben begonnen, min of meer verwaarloosd.  Ik ben wel bezig geweest met het opzetten van een nieuwe blog nl. http://www.babygebaren.wordpress.com

Eerst had ik nog het idee dat ik beiden makkelijk kon onderhouden maar dat viel dus tegen! Nu moet ik toegeven dat op dit moment mijn prioriteit ligt bij de Babygebaren. Toch wil ik zo af en toe ook mijn aandacht schenken aan deze blog. Er zijn nl meer dingen dan alleen Babygebaren waarin ik geïnteresseerd ben.

Ik beloof dat ik deze week een nieuwe post op mijn blog zet met de titel: “Glutenvrij eten”.

Entry filed under: babygebaren/kindergebaren, persoonlijk. Tags: , , .

Moet je ‘het’ altijd weten? Glutenvrij eten

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën


