Favoriete Sinterklaasliedjes

november 14, 2011 at 6:44 pm Plaats een reactie

Wat een leuke tijd is de Sinterklaastijd! Ik merk wel dat ik het nu, als moeder, heel anders beleef als toen ik nog voor de klas van een basisschool stond! Nu hoor ik van ’s morgens 7.00 uur tot ’s avonds 19.30 uur Sinterklaasliedjes uit de mond van mijn dochter en afkomstig van de cd’s.

Een van mijn favoriete liedjes is toch wel “De pakjespolka” van Bert en Ernie. Wat zijn jouw favoriete Sinterklaasliedjes?

Entry filed under: persoonlijk. Tags: , , .

Wat er in de wereld gebeurt dat niet in de krant staat Protestlied bezuinigingen in het onderwijs

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.


