test

maart 15, 2015 at 2:15 pm 2 reacties

Het is alweer 3 jaar geleden dat ik iets aan mijn blog heb gedaan! Maar toch zie ik dat er vandaag nog 5 mensen op hebben gekeken! Hahaha! Best veel!

Het idee is om het weer op te pakken maar ik beloof niet dat ik het vol houd.

Ik wil soms mensen laten delen in wat mij interesseert. Op Twitter kan ik dat maar ik heb altijd teveel tekens! 😉 En op Facebook kan ik dat maar dan bereik ik minder mensen. En mijn blog kan ik ook op Twitter en Facebook zetten!

Dus… hou het in de gaten want wie weet verschijnt er binnenkort weer iets nieuws van mijn hand!

Wees wel gewaarschuwd: ik zie mezelf nogal als een activist! 😉

Entry filed under: persoonlijk. Tags: , , , .

Protestlied bezuinigingen in het onderwijs Verandering kan pijn doen

2 reacties Add your own

  • 1. fabjerennt  |  maart 15, 2015 om 2:24 pm

    Heel goed! Ik ga je blog zeker lezen!

    Beantwoorden
    • 2. ingridgreitemann  |  maart 15, 2015 om 6:13 pm

      Leuk Fabiola! En je hebt nog heel wat leesvoer van een aantal jaar geleden. Maar toen was die activist in mij nog slapend! 😉

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Twitter Ingrid Greitemann

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.


